El dissabte 12 de juliol se celebrarà la 9a Caminada Nocturna dels Hostalets de Pierola, una activitat consolidada que convida a gaudir del territori i l’aire lliure en un ambient participatiu i familiar. Des d’aquest divendres 4 de juliol es posen a la venda els tiquets, amb un límit de 275 participants.
Els tiquets tenen un preu simbòlic de 6€ i inclouen la caminada, el sopar i un obsequi. Es poden adquirir als punts habituals: el Supermercat Suma i el Celler de l’Esteve. La venda es farà fins a esgotar existències.
L’activitat començarà el dissabte 12 de juliol a les 21.00 a la plaça Dr. Conde amb la concentració i el lliurament de l’obsequi. A les 21.30 es farà la foto de grup i tret de sortida en grup i, en acabar la ruta, tothom serà rebut a la carpa del Poliesportiu, on a partir de les 23.00 se servirà el sopar (entrepà calent, beguda i postres) que ha canviat d’entitat col·laboradora.
La Caminada Nocturna és una ruta assequible, apta per fer en família i pensada per a tots els públics. Enguany el recorregut continua sent circular però canvia respecte anys anteriors en direcció a la banda de la depuradora, la costa de Can Peret, Can Valls i tornar al nucli amb un total de 5 quilòmetres i un desnivell de 99 metres.
Aquesta és una proposta organitzada per l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola a través de la Comissió d’Esports, la col·laboració de l’Agrupació de Balls Populars i el suport de la Diputació de Barcelona.