Dia de la Infància

6

Aquest dissabte se celebra el Dia de la Infància als Hostalets de Pierola amb activitats familiars i un espectacle de titelles molt especial. L’Esplai Pífies proposa jocs i tallers per als més petits a la Placeta (17.00) i l’Auditori Cal Figueres acollirà l’obra Sòmiom, la ciutat dels oficis impossibles (18.30). Un muntatge amb música en directe que convida a imaginar professions ben sorprenents.

El 15 de novembre, els Hostalets de Pierola celebra el Dia de la Infància amb una tarda d’activitats per a tots els públics. A partir de les 17.00, l’Esplai Pífies oferirà diverses propostes lúdiques i tallers oberts a tothom a la Placeta, pensades especialment per als més petits.

I a les 18.30, a l’Auditori Cal Figueres, tindrà lloc l’espectacle familiar de titelles «Sòmiom, la ciutat dels oficis impossibles», una proposta poètica i divertida amb música en directe que ens transporta a un món on tots els oficis desafien la lògica: des de l’home que posa els carrers fins a la cosidora de cors trencats o el pintor de fulles d’arbre.

L’activitat, inclosa en el Programa.cat, té un cost simbòlic de només 3 euros per entrada i està organitzada per l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

 

Comparteix