Actualització de preus

16

L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha aprovat un increment del 6% en el cànon de l’aigua a partir del 26 de març de 2026. La modificació afectarà tant els usos domèstics com industrials i es començarà a aplicar als consums realitzats des d’aquesta data. La factura d’aquest mes, corresponent al consum bimestral, ja incorporarà parcialment aquest augment.

Segons comunicació de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), la modificació comporta un augment global del 6% en tots els tipus aplicables del cànon de l’aigua, tant en l’àmbit domèstic com industrial. Aquest increment afecta els consums produïts des del 26 de març de 2026.

Aquesta actualització del cànon ja es reflectirà parcialment en la factura d’aquest mes, que contempla el consum bimestral, aplicant-se únicament als consums realitzats a partir de l’entrada en vigor del decret.

L’ACA recorda que els tipus del cànon no s’incrementaven des de l’any 2017, excepte en casos puntuals vinculats al sanejament o al tercer tram domèstic.

La informació detallada sobre els nous imports i les tarifes actualitzades es pot consultar al web municipal hostalets.cat/aigua

També es poden consultar els tipus aplicables directament al web de l’Agència Catalana de l’Aigua: Agència Catalana de l’Aigua

Comparteix