Com fer els tràmits per Internet

2476

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica ofereix un seguit de formacions per aprendre a fer tràmits amb l’administració de forma digital. Certificats digitals, sol·licituds, instàncies i tràmits d’interès, especialment dirigits a empreses, entitats i professionals. La formació és telemàtica i cal registrar-s’hi.

Des de les diferents administracions s’ha fet un salt important per oferir atenció i servei a través d’Internet. Malgrat que la majoria de tràmits es poden fer de forma virtual, moltes persones no saben quines eines han d’utilitzar, com registrar-se o quins tràmits han de seguir per fer segons quines gestions.

Precisament per donar resposta a tots els dubtes, el Consell Comarcal de l’Anoia promou l’ús del canal digital i dels mitjans d’identificació electrònica entre els col·lectius obligats. Apuntar-se a la formació garanteix aprendre a tramitar tot el que necessites amb l’administració local de manera 100% electrònica.

Els cursos són d’accés lliure, tenen una durada de dues hores i s’hi pot apuntar qualsevol persona interessada. S’han creat sessions diferents segons sectors per tal d’adaptar les formacions. A continuació podeu consultar horaris per grups:

  • Divendres 11/12 de 9.30 a 11.30 Empreses i similars Registre
  • Dilluns 14/12 de 18.00 a 20.00 Entitats Registre
  • Dimarts 15/12 de 9.30 a 11.30 Professionals Registre
  • Dimecres 16/12 de 9.30 a 11.30 Entitats Registre
  • Dilluns 21/12 de 18.00 a 20.00 Professionals i artesans Registre
  • Dilluns 28/12 de 18.00 a 20.00 Entitats i professionals Registre

 

Comparteix