Aquest dilluns 14 d’abril ha calgut fer un tall en el subministrament d’aigua amb motiu d’una actuació de millora i d’actualització en un tram de la xarxa d’aigua del municipi. L’avís es va fer per tots els canals possibles la setmana passada i finalment, al voltant de les 16.00 totes les cases del nucli ja s¡disposaven del servei en les condicions habituals.
La brigada municipal dels Hostalets de Pierola ha treballat intensament per tal que les afectacions fossin les mínimes possibles i a primera hora de la tarda s’ha restablert el servei a tot el nucli. Pot ser que en alguns punts més alts la pressió al 100% trigui una mica més però, en principi, es dona el servei per restablert.
Aquesta és una obra considerada vital dins la política de millora de la xarxa d’aigua dels Hostalets de Pierola, amb l’objectiu de garantir un servei més eficient i sostenible per als veïns i veïnes del municipi. Des de la regidoria d’Obres i serveis es vol agrair la feina feta pels operaris així com la paciència i comprensió dels veïns del nucli que s’han vist afectats.